Bedre kundeservice i Dykkercentret

Bedre kundeservice i I Dykkercentret har vi altid ønsket at tilbyde vores kunder den bedste og hurtigste service.

For at vi også i fremtiden kan sikre dette, har vi været nødsaget til at begrænse antallet af udstyr, vi tager ind til reparation og vedligehold.

Baggrunden for dette er, at vi modtog så meget udstyr til reparation og vedligehold, at vi havde mere end svært ved at få tingene klar inden for 2 uger. Da det er for lang tid og dårlig service, fandt vi det urimeligt over for de kunder, der havde købt udstyret i Dykkercentret.

Der ud over er man, som kunde der køber dykkerudstyr i Danmark, rigtig godt beskyttet i forbindelse med køb og reparation af udstyr. Denne beskyttelse kan og vil vi ikke tilbyde på udstyr, vi ikke har solgt.

Dykkercentret har desuden bedre garanti end loven foreskriver nemlig 3 år.

For at vi vise vi værdsætter vores kunder i Dykkercentret, udfører vi derfor udelukkende reparation og service på deres udstyr her fra.

Vi er sikre på, at alle værdsætter den bedste service og assistance og ser frem til også i fremtiden at kunne tilbyde dig dette.